• 22-11-2009, 23:37:49
    #28
    1.5 haftadır gitmiyorum okula rapor aldım ALLAH korusun bulaşır filan.En iyisi rapor alın gitmeyin okula..
  • 22-11-2009, 23:42:32
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    goldweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen rahat olsana burası Adapazar

    Oho gençlerin kanı kaynamış Başlamışlar gidere adapazar merkez filan ...

    İstanbul yeditepe kan kokar esentepe felan dermişim [ Esentepe - Kartal ]

    Şaka bir yana durum ciddi, tabi kimisi sırf okula gitmemek için tatil edilsin diyor; domuz gribi felan umurlarında bile değil, ama durum ciddi arkadaşlar!
    Geçen grip oldum, dedim heralde bizde kaptık şifayı neyse ki sıradan bir gripmiş. Ama ateşlenme, boğaz ağrısı, halsizlik belirtiler aynıydı. Doktorun bana dediği; grip olan herkes aynı zamanda domuz gribidir dedi.


    Bu arada Sakaryaspora gönül vermiş tüm dostlara ve TATANGALAR' a selam olsun.


    Kartalsporlular
  • 23-11-2009, 10:30:12
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Meb Neden Nevşehir'i tatil etmiyor ?
  • 23-11-2009, 13:03:37
    #31
    Üyeliği durduruldu
    istanbulda 30 tane ana kuzusu ölücek yada bu gripten ağır hastlaıklar geçirecek o zaman tatil edeceklerdir. 4 gün okullar tatilse bayrama kadar kimse eğitimsiz kalmaz.

    politika yanlış
  • 23-11-2009, 13:27:22
    #32
    1-2 hafta doğru dürüst okula gittim. Çok hastayım
    burada 1 hafta tatil ettiler okulları ilaçlamışlar sağ olsunlar bizim sınıfı es geçmişler
    sağlık olsun
  • 23-11-2009, 13:55:22
    #33
    Okul 800-900 kişilik toplam 200 kişi ya var ya yok.
    bizim sınıf 33 kişi kaldı bugün gelenler 15 kişi öğleden sonra benle 6 kişi kaçtı 9 kişi mutlaka o 9 kişidende kaçan olmuştur.
  • 23-11-2009, 14:35:16
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meb Neden Nevşehir'i tatil etmiyor ?
    Meb Neden Ankara'yı tatil etmiyor ?
    Meb Neden İzmir'i tatil etmiyor ?
    Meb Neden Antalya'yı tatil etmiyor ?
    Meb Neden Hatay'ı tatil etmiyor ?
    Meb Neden Osmaniye'yi tatil etmiyor ?
    Meb Neden Kastamonu'yu tatil etmiyor ?

    Bu soruların sonu gelmez. Belli başlı kriterler var. Okulu tatil edin diyenlerin çoğu aşıya karşı. Demekki bunlar eğlence için tatil istiyor.

    Salgının bitmesinin 2 yolu var. Ya nüfusun %50si bu hastalığı geçirip sağ sağlim atlatacak, yada aşı olacak.

    Aralıkta tatil hiç beklemeyin. Aralık aşı olacak. Okullarda aşılama olacağı için tatil vermezler.
  • 23-11-2009, 15:46:18
    #35
    Üyeliği durduruldu
    nefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbulda 30 tane ana kuzusu ölücek yada bu gripten ağır hastlaıklar geçirecek o zaman tatil edeceklerdir. 4 gün okullar tatilse bayrama kadar kimse eğitimsiz kalmaz.

    politika yanlış
    Haklısın hocam illaki olacak İstanbuLda ..