• 22-11-2009, 20:56:20
    #10
    salgınların artmasını bekliyorlar heralde.
    bencede bir çözüm düşünmeleri gerek...
  • 22-11-2009, 20:58:51
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Okul müdürü bile gerektiğinde rapor tutarak okul tatil etme yetkisine sahiptir. Gidin okul müdürünüzle konuşun durumu o kadar hassassanız hassas davranıp rapor alın.
  • 22-11-2009, 21:32:05
    #12
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okul müdürü bile gerektiğinde rapor tutarak okul tatil etme yetkisine sahiptir. Gidin okul müdürünüzle konuşun durumu o kadar hassassanız hassas davranıp rapor alın.
    Sınıfımızdaki vakaları müd. yrd. ilettik.Rapor tutuyorlarmış.İsteyene sevk veriyolar.Virüs mutasyona uğradı işler dahada tehlikeli hale geliyor.İnşallah bu salgın kısa zamanda biter.
  • 22-11-2009, 21:37:10
    #13
    Valla bizim okulun sistem farklı müdürlerin demesi yetmez yönetimin hatta herkesin görüşünü alırlar o yüzden yaş ama müdürlerinde destekleyeceğini tahmin ediyorum neden derseniz perşembe günü derste mısır yedim diye 2 gün uzaklaştırma aldım şaka gibi
  • 22-11-2009, 21:47:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulları tatil etme yetkisi validedir.
    Vali tatilde zaten..
  • 22-11-2009, 22:06:46
    #15
    28 kişilik sınıftan cuma günü 8 kişi vardı gerisi evinde hasta yatıyodu.. gelenlerden 4 ü de hasta sağlam 4 kişi vardı şimdi onlarda hasta sanırım.. domuz gribimi köpek gribimi bilmiyorum ama harbiden salgın var
  • 22-11-2009, 22:09:43
    #16
    goldweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 kişilik sınıftan cuma günü 8 kişi vardı gerisi evinde hasta yatıyodu.. gelenlerden 4 ü de hasta sağlam 4 kişi vardı şimdi onlarda hasta sanırım.. domuz gribimi köpek gribimi bilmiyorum ama harbiden salgın var

    sanırım bizim sınıfta aynı duruma düşecek korktuğum şey başıma gelecek of
  • 22-11-2009, 22:17:36
    #17
    Bizim okulda vardı müdür yardımcısı demişti dikkatli olun diye
    İlçede 1 yetişkin 2 öğrencide çıktı ama neden tatil olmadı lanet olsun MEB
    Çarşama etmesin fabrika burası okulmu gelecen diyor cağrıyor.
  • 22-11-2009, 22:22:44
    #18
    Birilerinin ölmesi gerek sanırım.