28 kişilik sınıftan cuma günü 8 kişi vardı gerisi evinde hasta yatıyodu.. gelenlerden 4 ü de hasta sağlam 4 kişi vardı şimdi onlarda hasta sanırım.. domuz gribimi köpek gribimi bilmiyorum ama harbiden salgın var
sanırım bizim sınıfta aynı duruma düşecek korktuğum şey başıma gelecek of