Bizim okulda vardı müdür yardımcısı demişti dikkatli olun diye
İlçede 1 yetişkin 2 öğrencide çıktı ama neden tatil olmadı lanet olsun MEB
Çarşama etmesin fabrika burası okulmu gelecen diyor cağrıyor.