goldweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen rahat olsana burası Adapazar

Oho gençlerin kanı kaynamış Başlamışlar gidere adapazar merkez filan ...

İstanbul yeditepe kan kokar esentepe felan dermişim [ Esentepe - Kartal ]

Şaka bir yana durum ciddi, tabi kimisi sırf okula gitmemek için tatil edilsin diyor; domuz gribi felan umurlarında bile değil, ama durum ciddi arkadaşlar!
Geçen grip oldum, dedim heralde bizde kaptık şifayı neyse ki sıradan bir gripmiş. Ama ateşlenme, boğaz ağrısı, halsizlik belirtiler aynıydı. Doktorun bana dediği; grip olan herkes aynı zamanda domuz gribidir dedi.


Bu arada Sakaryaspora gönül vermiş tüm dostlara ve TATANGALAR' a selam olsun.


Kartalsporlular