sen rahat olsana burası Adapazar
Oho gençlerin kanı kaynamış

Başlamışlar gidere adapazar merkez filan ...
İstanbul yeditepe kan kokar esentepe felan dermişim

[ Esentepe - Kartal ]
Şaka bir yana durum ciddi, tabi kimisi sırf okula gitmemek için tatil edilsin diyor; domuz gribi felan umurlarında bile değil, ama durum ciddi arkadaşlar!
Geçen grip oldum, dedim heralde bizde kaptık şifayı neyse ki sıradan bir gripmiş. Ama ateşlenme, boğaz ağrısı, halsizlik belirtiler aynıydı. Doktorun bana dediği; grip olan herkes aynı zamanda domuz gribidir dedi.
Bu arada Sakaryaspora gönül vermiş tüm dostlara ve TATANGALAR' a selam olsun.
Kartalsporlular