Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meb Neden Nevşehir'i tatil etmiyor ?
Meb Neden Ankara'yı tatil etmiyor ?
Meb Neden İzmir'i tatil etmiyor ?
Meb Neden Antalya'yı tatil etmiyor ?
Meb Neden Hatay'ı tatil etmiyor ?
Meb Neden Osmaniye'yi tatil etmiyor ?
Meb Neden Kastamonu'yu tatil etmiyor ?

Bu soruların sonu gelmez. Belli başlı kriterler var. Okulu tatil edin diyenlerin çoğu aşıya karşı. Demekki bunlar eğlence için tatil istiyor.

Salgının bitmesinin 2 yolu var. Ya nüfusun %50si bu hastalığı geçirip sağ sağlim atlatacak, yada aşı olacak.

Aralıkta tatil hiç beklemeyin. Aralık aşı olacak. Okullarda aşılama olacağı için tatil vermezler.