işini düzgün yapıyor ayrıca
600TL param var ne yapilabilir ? karasiz kaldim :(
22
●1.650
- 15-11-2009, 01:53:22Kendini saçmalıktan görmüyorsun yani.PlusKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Report edecek kadar aklın varda şu konuyu https://www.r10.net/yatirim-araclari/ açmayı akıl edemiyorsun
Doğan Maner sen isen.Çok komiksin
- 15-11-2009, 01:55:16Bu hayatta duyduğum en içten sitem. : )Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2009, 01:55:45https://www.r10.net/sikayetim-var/494...ayetciyim.html
Ne ayaksın la sen ?
Senin banını sürekli kim açıyor ?
Kaç kere banlandın halen açılıyor ?
Doğan Maner'misin nesin bu kadar haram yedin, bırak artık milleti keklemeyi...
