• 15-11-2009, 01:52:34
    #19
    nedir bu kadar sadece r10 bagımlısı bi arkadaşımız kendisini fena kaptırmış alışır zamanla işini düzgün yapıyor ayrıca
  • 15-11-2009, 01:53:22
    #20
    PlusKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma yorumlar yapanlari ve aşşagilayici hakaret edenleri report ediyorum...

    bilginize
    Kendini saçmalıktan görmüyorsun yani.


    Report edecek kadar aklın varda şu konuyu https://www.r10.net/yatirim-araclari/ açmayı akıl edemiyorsun

    Doğan Maner sen isen.Çok komiksin
  • 15-11-2009, 01:55:16
    #21
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak çocuk yeter sinirlendirme adamı 7'24 msn den bişeyler yazıp duruyorsun link atıyorsun bişeyler bi hareketler içindesin manyakmısın piskopatmısın nesin deget abazalık basınamı vurdu içime gına geldi salak saçma konular açıp duruyorsun o kontörü aldıgım güne lanet olsun !
    Bu hayatta duyduğum en içten sitem. : )
  • 15-11-2009, 01:55:45
    #22
    https://www.r10.net/sikayetim-var/494...ayetciyim.html

    Ne ayaksın la sen ?

    Senin banını sürekli kim açıyor ?

    Kaç kere banlandın halen açılıyor ?

    Doğan Maner'misin nesin bu kadar haram yedin, bırak artık milleti keklemeyi...
  • 15-11-2009, 01:55:57
    #23
    Üyeliği durduruldu
    edit