https://www.r10.net/sikayetim-var/494...ayetciyim.html

Ne ayaksın la sen ?

Senin banını sürekli kim açıyor ?

Kaç kere banlandın halen açılıyor ?

Doğan Maner'misin nesin bu kadar haram yedin, bırak artık milleti keklemeyi...