Saçma yorumlar yapanlari ve aşşagilayici hakaret edenleri report ediyorum...
bilginize
Kendini saçmalıktan görmüyorsun yani.
Report edecek kadar aklın varda şu konuyu
https://www.r10.net/yatirim-araclari/ açmayı akıl edemiyorsun
Doğan Maner sen isen.Çok komiksin