600TL param var ne yapilabilir ? karasiz kaldim :(
22
●1.650
- 15-11-2009, 01:48:22bak çocuk yeter sinirlendirme adamı 7'24 msn den bişeyler yazıp duruyorsun link atıyorsun bişeyler bi hareketler içindesin manyakmısın piskopatmısın nesin deget abazalık basınamı vurdu içime gına geldi salak saçma konular açıp duruyorsun o kontörü aldıgım güne lanet olsun !PlusKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2009, 01:50:48Aynen katılıyorum.Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi bu foruma sayıyla mı gönderiyorlar anlamıyorum ki. - 15-11-2009, 01:51:21Şu mesajdaki isyan ve feryat hiçbir r10 mesajı ve konusunda yok.Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2009, 01:51:33Üyeliği durdurulduSaçma yorumlar yapanlari ve aşşagilayici hakaret edenleri report ediyorum...
bilginize - 15-11-2009, 01:51:50Üyeliği durdurulduPlusKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen bana 600 TL ver ben sana önümüzdeki ay 700 TL olarak vereyim
şakamisin?