• 15-11-2009, 01:47:59
    #10
    mesajım silinmiş : )
  • 15-11-2009, 01:48:22
    #11
    PlusKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden aliniyor akil fikil ? şakamisin?
    bak çocuk yeter sinirlendirme adamı 7'24 msn den bişeyler yazıp duruyorsun link atıyorsun bişeyler bi hareketler içindesin manyakmısın piskopatmısın nesin deget abazalık basınamı vurdu içime gına geldi salak saçma konular açıp duruyorsun o kontörü aldıgım güne lanet olsun !
  • 15-11-2009, 01:49:05
    #12
    200 lira bana borc ver
  • 15-11-2009, 01:49:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bez al
  • 15-11-2009, 01:50:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    gene mi sen
  • 15-11-2009, 01:50:48
    #15
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akıl fikir al.
    Aynen katılıyorum.

    Sizi bu foruma sayıyla mı gönderiyorlar anlamıyorum ki.
  • 15-11-2009, 01:51:21
    #16
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak çocuk yeter sinirlendirme adamı 7'24 msn den bişeyler yazıp duruyorsun link atıyorsun bişeyler bi hareketler içindesin manyakmısın piskopatmısın nesin deget abazalık basınamı vurdu içime gına geldi salak saçma konular açıp duruyorsun o kontörü aldıgım güne lanet olsun !
    Şu mesajdaki isyan ve feryat hiçbir r10 mesajı ve konusunda yok.
  • 15-11-2009, 01:51:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Saçma yorumlar yapanlari ve aşşagilayici hakaret edenleri report ediyorum...

    bilginize
  • 15-11-2009, 01:51:50
    #18
    Üyeliği durduruldu
    PlusKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba yeni bir başlik ile sizlerleyim


    bu sefer parami harcamak istemiyorum soğ sola yatirim yapmak istiyorum

    az önce site konusu açtim site ariyorum diye


    bura https://www.r10.net/site-alim-amp-sit...ncak-acil.html

    ama hiç teklif gelmedi talep yok heralde


    sitesini satan varsa alabilirim ama geliri sabit olcak .

    neyse konuya gelelim


    benim 600TL min param var max 1 milyar kadar çikabilirim. arkadaşlar

    bana mantikli güzel tavsiyeler yaparsaniz sevinirm lütfen geyik yapmayin.

    konuyu geyik amaçli açmadim bunuda bilmenizi isterim.

    Saygilarimla

    sen bana 600 TL ver ben sana önümüzdeki ay 700 TL olarak vereyim