Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak çocuk yeter sinirlendirme adamı 7'24 msn den bişeyler yazıp duruyorsun link atıyorsun bişeyler bi hareketler içindesin manyakmısın piskopatmısın nesin deget abazalık basınamı vurdu içime gına geldi salak saçma konular açıp duruyorsun o kontörü aldıgım güne lanet olsun !
Şu mesajdaki isyan ve feryat hiçbir r10 mesajı ve konusunda yok.