Tamamen yerinde bir karar olmuş.Kararın tam olarak açıklanmasını bekliyorum.İnternet cafelerde küçücük çocuklar takmış bu oyunlara akşama kadar metin2 oynuyorlar.Oynuyorlar bir türlü bitmiyor oyun.Knight'a o kadar değil de metin2 oyununa çok gıcık oluyorum.
Oyunlar yüzünden 28 kişi ölmüş.Bu zaten kapatılması için başlı başına bir sebep.Oyunun faydalı olduğunu kimse söyleyemez.
Metin2 ve knight online kapatiliyor!
78
●5.494
- 11-11-2009, 10:51:24Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozaman araba kullanmayıda yasaklayalım her yıl binlerce kişi ölüyor trafik kazalarında - 11-11-2009, 11:03:29bu programcılara hacker demek yanlış. Hacker küçümsenecek birşey değil ve unutmayın Hacker boş işle uğraşmazasksizajan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kafelerin denetiminde olduğu için önlenebilir ancak evde ayrı yazılımlar ile açılır. Ama devlet onu engelleyebilir unutmayın youporn DNS'leri bile kapatıldı. ilerleyen zamanlarda çıkan yazılımlarla windows açıklarıyla girilir sistemlere. Onuda herkez yapamaz tabiki. - 11-11-2009, 11:05:01eger internet cafelerde yasaklanacaksa cok olumlu olacaktır. ornegin sivasta internet cafelerde ko yasak kimse oynayamıyor hiçbir masadada kurulu degil.
ama eger tt net giriş engelleyecekse hiçbir anlamıyok dns den giriş cok rahat oluyor daha oncede yapmaya calıstıgı basaramadıgı gibi - 11-11-2009, 11:26:12Doğru. Bu Tür Oyunların Gelirleriri Aşırı Fazla + Avukatları Sağlamdır Kapatamazlar. Yani Örnek Knight Online de 10 Tane Server Varsa Her Birinde +300 Bin Kişi Oynuyor Oyunun %85 i Premiyum Alıyor Premiyum Fiyatları 40-50 tl adamlar bu düzeni bozdururmu ? metin 2 neyse o nu pek oynuyan yokda knight online çok tutulmuşBarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2009, 11:33:39Üyeliği durdurulduArabalar ile bu tür zararlı oyunları aynı kefeye koymanız çok yanlış hocam.Metin2,knight tarzında oyunlar genç yaşta çocukların aklını bulandırıyor bağımlı yapıyor bir tür hastalık.Arabayla metin2 oyunları aynı kefeye konulmaz farklı şeylerdir.Gençlerimizi bu tür oyunlardan kurtarmalıyız onların iyiliği için.KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2009, 11:48:54Hocam nasıl bir mantıktır buKR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Oyun kendini tatmin etmek için kullanılıyor. Araba bir yerden bir yere gidebilmek için. Oyun olmasada olur ama araba olmasa eşşekle atla mı ulaşımı sağlıycaz
Oyunun yasaklanmasını sonuna kadar desteklerim. Kardeşim geçen yıl sabahçıydı 6 da kalkıp oyun oynuyor, daha sonra okula gidiyordu. Gecede yatmak bilmiyordu. Annem babam durumun ciddiyetinin farkında değildi. Kavga dövüş yasakladım oyunu. Hala saf babam 1 saat oynasın günde diyordu. Tabi çocuk bağımlı o bir saat oluyordu 5 saat, ben izin vermiyorum diye benden kaçak oynuyordu aklı sıra. Windows + d ile alta alıyordu Bir gün oyunu sildim. Kendimi bilgisayar yöneticisi, onuda sınırlı hesap yaptım hiçbir program yükleyemiyordu. O şekilde vazgeçirdim.
Bu olaydan sonra çok şükür ki gerçekler anlaşıldı ve annem babam tarafından takdir edildim. - 11-11-2009, 12:12:20Geliri fazla olsa ne yazar. Youtube un gelirinide biliyoruz arkasında google var ama 1 senedir kapalı ne yapabiliyorlar? Gelirle olcak iş değil o ne kadar büyük olmasının bi önemi yok kapatıyoruz dedilermi gıkımızı bile çıkaramayız el mahkum, kapatırlar.inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


