Tamamen yerinde bir karar olmuş.Kararın tam olarak açıklanmasını bekliyorum.İnternet cafelerde küçücük çocuklar takmış bu oyunlara akşama kadar metin2 oynuyorlar.Oynuyorlar bir türlü bitmiyor oyun.Knight'a o kadar değil de metin2 oyununa çok gıcık oluyorum.
Oyunlar yüzünden 28 kişi ölmüş.Bu zaten kapatılması için başlı başına bir sebep.Oyunun faydalı olduğunu kimse söyleyemez.