• 12-11-2009, 03:47:29
    #73
    kapatılırsa ko sunucularım boşa gider

    ama sağlık söz konusu
  • 12-11-2009, 08:50:25
    #74
    kapatılsın zaten oynamıyorum
  • 12-11-2009, 10:45:01
    #75
    silkroad var, karahan var bunlar ne olacak.

    knight da zaten hile çıktı oynayan sayısı çok azaldı.
  • 12-11-2009, 11:07:14
    #76
    Üyeliği durduruldu
    knight kapansın da metin2 kapanırsa mahvolduk demektir

    çoğu kişi bizim dükkana metin2 oynamaya geliyor
  • 12-11-2009, 11:31:44
    #77
    bi yararı mı var sanki millete. kapatsınlar .
  • 12-11-2009, 11:39:07
    #78
    aklı olan zaten bu oyunları oynamaz çocuk kaçırıldıkdan sonra merak ettim oynayım dedim metin2 yi ilk defa oynuyorum 2-3 saat oynadım okadar ahım şahım bir oyun değil bana göre sonrada oyundan sıkıldım sildim.Kapatılsın diyorsunuz ama etrafımızda okadar şiddet içerikli şeyler varki bi oyunun bu yüzden kapatılması mantıksız.Ayrıca cinayet oyun yüzünden işlenmemiş diyorlar nekadar doğru bilemem
  • 12-11-2009, 13:30:28
    #79
    CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    knight kapansın da metin2 kapanırsa mahvolduk demektir

    çoğu kişi bizim dükkana metin2 oynamaya geliyor
    Tabi bu işin bide maddi yanıda var hakkaten. Metin2 kapanırsa CS oynarlar