aklı olan zaten bu oyunları oynamaz çocuk kaçırıldıkdan sonra merak ettim oynayım dedim metin2 yi ilk defa oynuyorum 2-3 saat oynadım okadar ahım şahım bir oyun değil bana göre sonrada oyundan sıkıldım sildim.Kapatılsın diyorsunuz ama etrafımızda okadar şiddet içerikli şeyler varki bi oyunun bu yüzden kapatılması mantıksız.Ayrıca cinayet oyun yüzünden işlenmemiş diyorlar nekadar doğru bilemem