Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Oyunlar yüzünden 28 kişi ölmüş.Bu zaten kapatılması için başlı başına bir sebep.Oyunun faydalı olduğunu kimse söyleyemez.

Ozaman araba kullanmayıda yasaklayalım her yıl binlerce kişi ölüyor trafik kazalarında