Ozaman araba kullanmayıda yasaklayalım her yıl binlerce kişi ölüyor trafik kazalarında
Hocam nasıl bir mantıktır bu

Oyun kendini tatmin etmek için kullanılıyor. Araba bir yerden bir yere gidebilmek için. Oyun olmasada olur ama araba olmasa eşşekle atla mı ulaşımı sağlıycaz
Oyunun yasaklanmasını sonuna kadar desteklerim. Kardeşim geçen yıl sabahçıydı 6 da kalkıp oyun oynuyor, daha sonra okula gidiyordu. Gecede yatmak bilmiyordu. Annem babam durumun ciddiyetinin farkında değildi. Kavga dövüş yasakladım oyunu. Hala saf babam 1 saat oynasın günde diyordu. Tabi çocuk bağımlı o bir saat oluyordu 5 saat, ben izin vermiyorum diye benden kaçak oynuyordu aklı sıra. Windows + d ile alta alıyordu Bir gün oyunu sildim. Kendimi bilgisayar yöneticisi, onuda sınırlı hesap yaptım hiçbir program yükleyemiyordu. O şekilde vazgeçirdim.
Bu olaydan sonra çok şükür ki gerçekler anlaşıldı ve annem babam tarafından takdir edildim.