• 11-11-2009, 02:22:20
    #10
    Bende hep duyarım hiç görmedim ne olduğunu bilmiyorum.
    Ama adsense olarak çok reklamını yayınlamışımdır herhalde
  • 11-11-2009, 02:25:06
    #11
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o oyun web tabanlı idi bu cs gibi kurulan bir oyun falan fisman google da arat bi bak
    Tamam anladım görsellerden 1-2 resme baktım dediğin gibi uzaylı oyun başkaydı

    Vaybe millet işi gücü bıraktı bunun peşinde demek iyi reklam oldu şimdi bilmeyen ufaklıklarda sarar iyice.

    İşin ilginci r10da bir konuda okudum 30 küsür yaşında adam da bu oyunu oynuyormuş bişeyini çalmışlar savcılığa gitmiş ben savcılara da acıyorum ne vakalar geliyordur
  • 11-11-2009, 02:29:45
    #12
    bu oyunlar bence piyasadan kaldırılmalı.
    Çünkü bağımlılık yapıyor. Ben hiç oyun oynamam sırf kardeşim oynuyordu diye bende biraz oynayım dedim 1-2 sene önce bağımlılık yapıyor.Anca pc çökünce bırakmıştım tekrar yüklemeye üşendiğim için
  • 11-11-2009, 02:37:05
    #13
    Online cs varken metin2'ye ne..
    yazık olmuş..
  • 11-11-2009, 04:32:45
    #14
    Can sıkıntısından off topic'e girdim iyi geldi ya Ben bütün online oyunları oynamışlığım var neredeyse. Çok boşa zaman harcadım. Bilgisayarda 25-30'a yakın online oyun yüklü olduğu zamanı da bilirim. Çoğuna bakıp oynamadım sarmadı. En çok knight bağımlılık yapıyor 2003'te falan başlamıştım 2007 gibi bıraktım. Oynadığım zamanlarda annem uyandırmaya çalıştığında dur Atilla (Oyunda bir boss) bekliyorum diyormuşum Annemin küpelerini görünce acaba +kaç diye merak ettiğim bile olmuştur Size yemin ediyorum bunlar gerçek. Metin2'yi de 5-6 ay civarı oynadım fakat oyun çok kolay. Hile kullanmayanı dövüyorlar. Ve çizgi film gibi Knight'ta oyunda ettiğim kavgaları, kırdığım insanları, boşa geçen zamanı düşünüyorum şimdi de hepsi gerçekten boş geliyor. Knight'a harcadığım paraların da haddi hesabı yoktur. O zaman 1. sırada inanın knight geliyordu 2003'te 17 yaşındaydım. Şimdiki gibi düşünemiyorsun tabii ki. Ama bir güzelliği oldu bende kötü alışkanlık bolluğu vardı bu oyunlara dalıpta sigara hariç hepsini bıraktım. Knight'ta baba oğul oynayıpta babasının silahını çalanı dahi biliyorum Bizim mahallenin veletleri de birbirlerine yaptığı oluyordu Düşünün oyundaki bir chara 2005 model verilir mi yahu İnanmayan buradan okusun haberi Tavsiyem sakın oynamayın. Biraz çok konuştum ama doluydum bu konuda cidden Hala bilgisayarda Karahan Online, Knight Online, Metin2, Shaiya, Warrock durur ama uzun zamandır hiçbirini açmadım bile. Bakın bunca senesini oyunlara gömmüş biri olarak diyorum ki sakın ama sakın Knight OY-NA-MA-YIN!!! Metin2'den yine kurtulabilirsiniz