• 11-11-2009, 01:21:18
    #1
    Çin'de Metin2 - Günde 3 Saatten Fazla YASAK!

    Evet yanlış duymadınız. Çin'de bundan 1 ay evel Metin2 oyununda bir çocuğun, başkasına ait bir karakterden silahını çalması sonucunda çok öfkelenen çocuk silahı çalan cocuğu gerçekte öldürdü... Devlet bunun üzerine metin2 oyunun günde 3 saatten fazla oynanmasını yasaklayarak tüm bilgisayarları gözlem altına aldı. 3 saatten fazla oynanan karakterler gelişemeyerek geriliyor. Bu nedenle 3 saatten fazla oynayamıyorlar. Oynamaya çalışırlarsa ip numaralarından tespit edilip oyun karakteri banlanıyor yada cocuğun internet erişimi kesiliyor.

    Kaynak ATV HABER TV
  • 11-11-2009, 01:31:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'ye de böyle bir uygulama getirilmeli bence.
  • 11-11-2009, 01:41:30
    #3
    reklam bu olsa gerek
    harika reklam yaptı metin2 şu 1hafta içinde. Sanmıyorum bu olaylar gerçek olsun. Adı üstünde çocuk ! nerden bulcak silahı
  • 11-11-2009, 01:42:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam bu olsa gerek
    harika reklam yaptı metin2 şu 1hafta içinde. Sanmıyorum bu olaylar gerçek olsun. Adı üstünde çocuk ! nerden bulcak silahı
    Evet müge anlı da yakında başlar oynamaya Nasılsa sistemi öğrendi
  • 11-11-2009, 02:02:56
    #5
    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam bu olsa gerek
    harika reklam yaptı metin2 şu 1hafta içinde. Sanmıyorum bu olaylar gerçek olsun. Adı üstünde çocuk ! nerden bulcak silahı
    Yurt dışında bulabiliyorlar. Türkiye kadar sıkı değil insanlar
  • 11-11-2009, 02:08:48
    #6
    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam bu olsa gerek
    harika reklam yaptı metin2 şu 1hafta içinde. Sanmıyorum bu olaylar gerçek olsun. Adı üstünde çocuk ! nerden bulcak silahı


    şuana kadar oynamış değilim ben bile merak ettim şu olaylardan sonra
  • 11-11-2009, 02:09:56
    #7
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuana kadar oynamış değilim ben bile merak ettim şu olaylardan sonra
    Dandik bir oyun oynanmaz 9-15 yaş grubu için saçma bi oyun... Ultima online veya knight online gibi işte... FRP
  • 11-11-2009, 02:14:51
    #8
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dandik bir oyun oynanmaz 9-15 yaş grubu için saçma bi oyun... Ultima online veya knight online gibi işte... FRP
    Biara uzayda bişileri yarıştırıyorlardı o başka bir oyunmuydu yoksa bu o mu?

    Yok oynamam zaten ama insanın vaybe ne oyunmuş milleti bukadar birbirine soktu dedirtecek kadarda varmı acaba diye merak etmedim değil
  • 11-11-2009, 02:17:18
    #9
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biara uzayda bişileri yarıştırıyorlardı o başka bir oyunmuydu yoksa bu o mu?

    Yok oynamam zaten ama insanın vaybe ne oyunmuş milleti bukadar birbirine soktu dedirtecek kadarda varmı acaba diye merak etmedim değil
    o oyun web tabanlı idi bu cs gibi kurulan bir oyun falan fisman google da arat bi bak