Ama adsense olarak çok reklamını yayınlamışımdır herhalde
13
●1.693

ben savcılara da acıyorum ne vakalar geliyordur
Ben bütün online oyunları oynamışlığım var neredeyse. Çok boşa zaman harcadım. Bilgisayarda 25-30'a yakın online oyun yüklü olduğu zamanı da bilirim. Çoğuna bakıp oynamadım sarmadı. En çok knight bağımlılık yapıyor
2003'te falan başlamıştım 2007 gibi bıraktım. Oynadığım zamanlarda annem uyandırmaya çalıştığında dur Atilla (Oyunda bir boss) bekliyorum diyormuşum
Annemin küpelerini görünce acaba +kaç diye merak ettiğim bile olmuştur
Size yemin ediyorum bunlar gerçek. Metin2'yi de 5-6 ay civarı oynadım fakat oyun çok kolay. Hile kullanmayanı dövüyorlar. Ve çizgi film gibi
Knight'ta oyunda ettiğim kavgaları, kırdığım insanları, boşa geçen zamanı düşünüyorum şimdi de hepsi gerçekten boş geliyor. Knight'a harcadığım paraların da haddi hesabı yoktur. O zaman 1. sırada inanın knight geliyordu
2003'te 17 yaşındaydım. Şimdiki gibi düşünemiyorsun tabii ki. Ama bir güzelliği oldu bende kötü alışkanlık bolluğu vardı bu oyunlara dalıpta sigara hariç hepsini bıraktım. Knight'ta baba oğul oynayıpta babasının silahını çalanı dahi biliyorum
Bizim mahallenin veletleri de birbirlerine yaptığı oluyordu
Düşünün oyundaki bir chara 2005 model verilir mi yahu
İnanmayan buradan okusun haberi
Tavsiyem sakın oynamayın. Biraz çok konuştum ama doluydum bu konuda cidden
Hala bilgisayarda Karahan Online, Knight Online, Metin2, Shaiya, Warrock durur ama uzun zamandır hiçbirini açmadım bile. Bakın bunca senesini oyunlara gömmüş biri olarak diyorum ki sakın ama sakın Knight OY-NA-MA-YIN!!! Metin2'den yine kurtulabilirsiniz