o oyun web tabanlı idi bu cs gibi kurulan bir oyun falan fisman google da arat bi bak
Tamam anladım görsellerden 1-2 resme baktım dediğin gibi uzaylı oyun başkaydı
Vaybe millet işi gücü bıraktı bunun peşinde demek iyi reklam oldu şimdi bilmeyen ufaklıklarda sarar iyice.
İşin ilginci r10da bir konuda okudum 30 küsür yaşında adam da bu oyunu oynuyormuş bişeyini çalmışlar savcılığa gitmiş

ben savcılara da acıyorum ne vakalar geliyordur