Can sıkıntısından off topic'e girdim iyi geldi ya

Ben bütün online oyunları oynamışlığım var neredeyse. Çok boşa zaman harcadım. Bilgisayarda 25-30'a yakın online oyun yüklü olduğu zamanı da bilirim. Çoğuna bakıp oynamadım sarmadı. En çok knight bağımlılık yapıyor

2003'te falan başlamıştım 2007 gibi bıraktım. Oynadığım zamanlarda annem uyandırmaya çalıştığında dur Atilla (Oyunda bir boss) bekliyorum diyormuşum

Annemin küpelerini görünce acaba +kaç diye merak ettiğim bile olmuştur

Size yemin ediyorum bunlar gerçek. Metin2'yi de 5-6 ay civarı oynadım fakat oyun çok kolay. Hile kullanmayanı dövüyorlar. Ve çizgi film gibi

Knight'ta oyunda ettiğim kavgaları, kırdığım insanları, boşa geçen zamanı düşünüyorum şimdi de hepsi gerçekten boş geliyor. Knight'a harcadığım paraların da haddi hesabı yoktur. O zaman 1. sırada inanın knight geliyordu

2003'te 17 yaşındaydım. Şimdiki gibi düşünemiyorsun tabii ki. Ama bir güzelliği oldu bende kötü alışkanlık bolluğu vardı bu oyunlara dalıpta sigara hariç hepsini bıraktım. Knight'ta baba oğul oynayıpta babasının silahını çalanı dahi biliyorum

Bizim mahallenin veletleri de birbirlerine yaptığı oluyordu

Düşünün oyundaki bir chara 2005 model verilir mi yahu

İnanmayan
buradan okusun haberi

Tavsiyem sakın oynamayın. Biraz çok konuştum ama doluydum bu konuda cidden

Hala bilgisayarda Karahan Online, Knight Online, Metin2, Shaiya, Warrock durur ama uzun zamandır hiçbirini açmadım bile. Bakın bunca senesini oyunlara gömmüş biri olarak diyorum ki sakın ama sakın Knight OY-NA-MA-YIN!!! Metin2'den yine kurtulabilirsiniz