Can sıkıntısından off topic'e girdim iyi geldi ya Ben bütün online oyunları oynamışlığım var neredeyse. Çok boşa zaman harcadım. Bilgisayarda 25-30'a yakın online oyun yüklü olduğu zamanı da bilirim. Çoğuna bakıp oynamadım sarmadı. En çok knight bağımlılık yapıyor 2003'te falan başlamıştım 2007 gibi bıraktım. Oynadığım zamanlarda annem uyandırmaya çalıştığında dur Atilla (Oyunda bir boss) bekliyorum diyormuşum Annemin küpelerini görünce acaba +kaç diye merak ettiğim bile olmuştur Size yemin ediyorum bunlar gerçek. Metin2'yi de 5-6 ay civarı oynadım fakat oyun çok kolay. Hile kullanmayanı dövüyorlar. Ve çizgi film gibi Knight'ta oyunda ettiğim kavgaları, kırdığım insanları, boşa geçen zamanı düşünüyorum şimdi de hepsi gerçekten boş geliyor. Knight'a harcadığım paraların da haddi hesabı yoktur. O zaman 1. sırada inanın knight geliyordu 2003'te 17 yaşındaydım. Şimdiki gibi düşünemiyorsun tabii ki. Ama bir güzelliği oldu bende kötü alışkanlık bolluğu vardı bu oyunlara dalıpta sigara hariç hepsini bıraktım. Knight'ta baba oğul oynayıpta babasının silahını çalanı dahi biliyorum Bizim mahallenin veletleri de birbirlerine yaptığı oluyordu Düşünün oyundaki bir chara 2005 model verilir mi yahu İnanmayan buradan okusun haberi Tavsiyem sakın oynamayın. Biraz çok konuştum ama doluydum bu konuda cidden Hala bilgisayarda Karahan Online, Knight Online, Metin2, Shaiya, Warrock durur ama uzun zamandır hiçbirini açmadım bile. Bakın bunca senesini oyunlara gömmüş biri olarak diyorum ki sakın ama sakın Knight OY-NA-MA-YIN!!! Metin2'den yine kurtulabilirsiniz