• 30-10-2009, 19:34:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar benim kasadan çok fazla ses çıkıyor.Gece açınca sanki havalimanından uçak kalkar gibi oluyor Fanı mı değiştirsem acaba? Ne marka ne model fan önerirsiniz acaba? Yada ne yapabilirim başka

    Yardım edenlere şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 30-10-2009, 19:37:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Amd mi işlemci ?
  • 30-10-2009, 19:38:43
    #3
    Pentium
  • 30-10-2009, 19:42:01
    #4
    Kasanın içini sürekli temiz tutmayı denedin mi?
  • 30-10-2009, 19:43:34
    #5
    Kasayı aç fan a 1-2 damla yağ damlat olmadı power supply'in içindeki fan'ada 1-2 damla damlat
  • 30-10-2009, 19:45:45
    #6
    MeeRThus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasanın içini sürekli temiz tutmayı denedin mi?
    Temizliyorum zaten arada. gece şu yağ damlatma işini yapacağım oda olmassa mecbur yeni fan alacaz herhalde değilmi?
  • 30-10-2009, 19:50:06
    #7
    Aynı sorun bende de var

    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasayı aç fan a 1-2 damla yağ damlat olmadı power supply'in içindeki fan'ada 1-2 damla damlat
    Özel bi yağ fln almaya gerek var mı bişey olmasın fana fln:S
  • 30-10-2009, 19:52:44
    #8
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun bende de var



    Özel bi yağ fln almaya gerek var mı bişey olmasın fana fln:S
    Şu kapı menteşesine damlattığımız yağlardan varsa olur.
  • 30-10-2009, 20:23:22
    #9
    burada da bu soruyu sormuslar
    http://forum.donanimhaber.com/m_32152409/tm.htm

    belki faydasi olar


    ayrica sessiz kasalarda mevcut
    http://www.pckoloji.com/haberler/586...inia-430w.html
    veya
    http://www.google.com.tr/search?hl=t...meta=&aq=f&oq=

    sadece fan dusunursen zalman fanlar baya iyi fiyatida tabi
    http://images.google.com.tr/images?h...-8&sa=N&tab=wi