PC Kasasından Çok Fazla Ses Çıkıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PC Kasasından Çok Fazla Ses Çıkıyor
21
●
1.696
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
PC Kasasından Çok Fazla Ses Çıkıyor
1
2
3
30-10-2009, 19:34:29
#1
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar benim kasadan çok fazla ses çıkıyor.Gece açınca sanki havalimanından uçak kalkar gibi oluyor
Fanı mı değiştirsem acaba? Ne marka ne model fan önerirsiniz acaba? Yada ne yapabilirim başka
Yardım edenlere şimdiden teşekkür ediyorum.
30-10-2009, 19:37:40
#2
Yeehee
Üyeliği durduruldu
Amd mi işlemci ?
30-10-2009, 19:38:43
#3
Batuhan1
Pentium
30-10-2009, 19:42:01
#4
MeeRThus
Kasanın içini sürekli temiz tutmayı denedin mi?
30-10-2009, 19:43:34
#5
qktq
Kasayı aç fan a 1-2 damla yağ damlat olmadı power supply'in içindeki fan'ada 1-2 damla damlat
30-10-2009, 19:45:45
#6
Batuhan1
MeeRThus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kasanın içini sürekli temiz tutmayı denedin mi?
Temizliyorum zaten arada. gece şu yağ damlatma işini yapacağım oda olmassa mecbur yeni fan alacaz herhalde değilmi?
30-10-2009, 19:50:06
#7
dc_alican
Aynı sorun bende de var
qktq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kasayı aç fan a 1-2 damla yağ damlat olmadı power supply'in içindeki fan'ada 1-2 damla damlat
Özel bi yağ fln almaya gerek var mı bişey olmasın fana fln:S
30-10-2009, 19:52:44
#8
qktq
dc_alican adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı sorun bende de var
Özel bi yağ fln almaya gerek var mı bişey olmasın fana fln:S
Şu kapı menteşesine damlattığımız yağlardan varsa olur.
30-10-2009, 20:23:22
#9
MuGi
burada da bu soruyu sormuslar
http://forum.donanimhaber.com/m_32152409/tm.htm
belki faydasi olar
ayrica sessiz kasalarda mevcut
http://www.pckoloji.com/haberler/586...inia-430w.html
veya
http://www.google.com.tr/search?hl=t...meta=&aq=f&oq=
sadece fan dusunursen zalman fanlar baya iyi fiyatida tabi
http://images.google.com.tr/images?h...-8&sa=N&tab=wi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler