• 31-10-2009, 09:05:07
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fişini çek deyince aklıma geldi. makina çalışırken fanların üzerini 1-2 saniye bastır sırasıyla. ses kesilirse anlarsın nereden geldiğini.
    Öyle yaptım zaten bi baktım sonra ses yok İçine yağ damlatmadım bir onu deniyeyim
  • 31-10-2009, 09:08:29
    #20
    kaç senelik makinen hacı benimki 4 sene oldu.bende bıktım sesinden fanı değiştim ama yinede biraz ses var.500 e vermeyi planlıyorum yeni bir kasa düzecem
  • 31-10-2009, 10:13:24
    #21
    benimkide 4 senelik.. Bıktım şu sesten şimdi herhalde power ile fanı değiştirecem ses kesilir diye ümit ediyorum


    vuuuuuuıııv diye ses çıkıyor
  • 31-10-2009, 11:19:10
    #22
    Power Supply ve fanı temizle, sonra yağla. Hafif yanık yağ kokar ama korkma

    Dün dükkana bir kasa geldi, aynı işlemleri uyguladım. Sorun çözüldü, ama dükkan bütün gün patates kızartması yapılmış gibi koktu