ahtapot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İçine yağ damlatmadım bir onu deniyeyim
21
●1.696
İçine yağ damlatmadım bir onu deniyeyim
benimki 4 sene oldu.bende bıktım sesinden fanı değiştim ama yinede biraz ses var.500 e vermeyi planlıyorum yeni bir kasa düzecem