ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fişini çek deyince aklıma geldi. makina çalışırken fanların üzerini 1-2 saniye bastır sırasıyla. ses kesilirse anlarsın nereden geldiğini.
Öyle yaptım zaten bi baktım sonra ses yok İçine yağ damlatmadım bir onu deniyeyim