• 30-10-2009, 20:42:40
    #10
    rem'i değiştir, benım eskı pc de öyle olmuştu zamanında, şimdi değiştırdım ötekı odada sıfır pc gıbı kullanıyorum
  • 30-10-2009, 20:44:14
    #11
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rem'i değiştir, benım eskı pc de öyle olmuştu zamanında, şimdi değiştırdım ötekı odada sıfır pc gıbı kullanıyorum

    Ulas ram ses yapmaz yanlis anladin galiba
  • 30-10-2009, 21:00:54
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Temizledim kasayı fakat yine aynı :/

    Direk olarak gg den yada hepsiburada dan fan öneriniz varmıdır arkadaşlar
  • 30-10-2009, 21:44:00
    #13
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temizledim kasayı fakat yine aynı :/

    Direk olarak gg den yada hepsiburada dan fan öneriniz varmıdır arkadaşlar
    Fan'a yağ damlattın mı?
  • 30-10-2009, 21:46:17
    #14
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temizledim kasayı fakat yine aynı :/

    Direk olarak gg den yada hepsiburada dan fan öneriniz varmıdır arkadaşlar

    http://www.hepsiburada.com/search.aspx?sText=zalman
  • 30-10-2009, 21:50:17
    #15
    ekran kartında fan varsa ondandır büyük ihtimal. genelde ekran kartının fanları çabuk arızalanıyor. bende söktüm içerisine baya bir makina yağı döktüm. 1 hafta içerisinde kesildi ses.
  • 30-10-2009, 21:52:58
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Power 'dan geliyordur..

    Powerı değştir.
  • 30-10-2009, 21:54:27
    #17
    fanların fişini çek xD
  • 30-10-2009, 22:05:48
    #18
    fişini çek deyince aklıma geldi. makina çalışırken fanların üzerini 1-2 saniye bastır sırasıyla. ses kesilirse anlarsın nereden geldiğini.