Arkadaşlar benim kasadan çok fazla ses çıkıyor.Gece açınca sanki havalimanından uçak kalkar gibi oluyor Fanı mı değiştirsem acaba? Ne marka ne model fan önerirsiniz acaba? Yada ne yapabilirim başka

Yardım edenlere şimdiden teşekkür ediyorum.