• 26-10-2009, 19:06:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam millet,

    Uluslararası mesajlaşmanın bedava olduğu yada çok ucuz olduğu bir hat söyleyebilir misiniz? (Ülke farketmez)

    Bazen şöyle oluyor bazı ülkelerde : aylık mesela 25€ veriyorsun istediğin yere mesaj atabiliyorsun.
  • 26-10-2009, 23:49:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şu söylediğin mesajlaşma sistemi için sanırım.. Almanyada vardı bildiğim kadarıyla almanyalı arkadaşlarına sorabilirsin...
  • 27-10-2009, 00:17:13
    #3
    Bedava yok fakat almanya,fransa gibi ülkelerde bazı paketler var ama belli ülkeler için.

    Almanya'dan mesela ayyıldız kartmı ne vardı onu bile alsan türkiye,almanya ve birkaç ülke için de ucuza gelebiliyor.

    Ayrıca mesela benim bi arkadaşım fransadan bir kart alıyordu msj değil ama konuşma ucuza geliyordu özellikle sabit teli ararsa.
  • 27-10-2009, 01:00:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Anladım ancak bana aylık 50€ olsa bile gene iyi, sms paketleri yok mudur öyle acaba ya ?
  • 27-10-2009, 14:06:39
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    24$'a 180 uluslararası mesaj atabiliyorsun burada