Selam millet,
Uluslararası mesajlaşmanın bedava olduğu yada çok ucuz olduğu bir hat söyleyebilir misiniz? (Ülke farketmez)
Bazen şöyle oluyor bazı ülkelerde : aylık mesela 25 veriyorsun istediğin yere mesaj atabiliyorsun.
Uluslarası Mesajlaşmanın Bedava(ucuz) Olduğu Bir Ülke..
4
●443
- 27-10-2009, 00:17:13Bedava yok fakat almanya,fransa gibi ülkelerde bazı paketler var ama belli ülkeler için.
Almanya'dan mesela ayyıldız kartmı ne vardı onu bile alsan türkiye,almanya ve birkaç ülke için de ucuza gelebiliyor.
Ayrıca mesela benim bi arkadaşım fransadan bir kart alıyordu msj değil ama konuşma ucuza geliyordu özellikle sabit teli ararsa.