Konu
Uluslarası Mesajlaşmanın Bedava(ucuz) Olduğu Bir Ülke..
27-10-2009, 01:00:31
#4
Nury
Üyeliği durduruldu
Anladım ancak bana aylık 50 olsa bile gene iyi, sms paketleri yok mudur öyle acaba ya ?