Konu
Uluslarası Mesajlaşmanın Bedava(ucuz) Olduğu Bir Ülke..
26-10-2009, 23:49:59
#2
Emrearici
Üyeliği durduruldu
Şu söylediğin mesajlaşma sistemi için sanırım.. Almanyada vardı bildiğim kadarıyla almanyalı arkadaşlarına sorabilirsin...