Selam millet,

Uluslararası mesajlaşmanın bedava olduğu yada çok ucuz olduğu bir hat söyleyebilir misiniz? (Ülke farketmez)

Bazen şöyle oluyor bazı ülkelerde : aylık mesela 25€ veriyorsun istediğin yere mesaj atabiliyorsun.