Konu
Uluslarası Mesajlaşmanın Bedava(ucuz) Olduğu Bir Ülke..
26-10-2009, 19:06:35
#1
Nury
Üyeliği durduruldu
Selam millet,
Uluslararası mesajlaşmanın bedava olduğu yada çok ucuz olduğu bir hat söyleyebilir misiniz? (Ülke farketmez)
Bazen şöyle oluyor bazı ülkelerde : aylık mesela 25 veriyorsun istediğin yere mesaj atabiliyorsun.