• Dün, 17:00:08
    #19
    Fena şekilde kazıklanıyoruz. Ve bu düzen kolay kolay da değişmez.
  • Dün, 17:49:58
    #20
    Geçen yaz 10-15 Gb 1 günde yiyordum.

    Dolandırıcılar için cennet bu ülke : )
  • Dün, 18:00:05
    #21
    evet dolandırılıyoruz çünkü türkiye 1 kb işlem yapsan bile sana 100kb kitliyorlar

    diğer ülkelerde 1kb=1kb 'dır
  • Dün, 18:03:16
    #22
    Türkiye'de absürt bir sistem var. 1 harcarsanız 100, 100 harcarsanız 1000 yiyor.
  • Dün, 18:44:05
    #23
    Bu ülkenin düzelmesini görmeye sanırım ömrümüz yetmez.
    Bu ülke esnafının iskandinav standartlarına ulaşması sanırım bir 5000 yıl sürecek gibi.
  • Dün, 19:10:53
    #24
    Geçen ay maldivlerdeydim. Havaalanından sim aldım yetmez diye en yüksek paketi aldım 100 gb. 10 günde inanın 21 gb zor harcadım, üstelik eşim de çoğu zaman bağlandı. Dağlar denizler kadar fark var. Burda günün %95i wifiye bağlıyken 80gb harcıyorum
  • Dün, 19:30:22
    #25
    CheaperSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayadır bilinen bir şey, en son starlink gelecek falan diye bir şeyler görmüştüm aylar önce. Gelsede artık şunlardan kurtulsak
    Starlink şuan çok sıkıntı cihaz için 500 dolar ödüyorsunuz aylık abonelik 150 dolar aylık 150 dolar vermek koyar ve 150mbit hız veriyor
  • Dün, 20:19:28
    #26
    Bizim hile görmediğimiz kazıklanmadığımız hiçbir sektör yok emin olabilirsiniz
  • Dün, 20:19:46
    #27
    bizimkiler cigabayt hırsızı