Kazıklanıyor muyuz?
42
●1.970
- Dün, 14:41:33Bayadır bilinen bir şey, en son starlink gelecek falan diye bir şeyler görmüştüm aylar önce. Gelsede artık şunlardan kurtulsak
- Dün, 14:46:10Bizim orada 5 kişi yan yana gelek çekim gücü düşüyorJonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 14:59:04

Özbekistan'da yaşıyorum. Paket fiyatları şu şekilde.. Örneğin video filan da izleseniz 440 tl lik paketi bitiremiyorsunuz. 280 ve 360 tl lik paketler (BOR 70 ve BOR 90) kullanıma göre kafa kafaya gidiyor. bir ara wifi sorunu yaşadım 160 bin somluk paket aldım ve laptop tarafı dahil tüm kullanımlarımı karşıladı. - Dün, 15:57:43Türkiyedeki operatörler datayı işliyoruz cart curt ayağına kazıklıyorlar bizi maalesef
- Dün, 16:03:24https://www.youtube.com/results?sear...%C4%B1+bitiyor
Abi yazamıyorum da ne ara?

