Konu
Kazıklanıyor muyuz?
Dün, 14:36:37
#10
Jonezz
Hocam, Endonezyadaki operatörlerin ve video platformlarının altyapısı hücresel veri tasarrufu için optimize edildiğinden Türkiye'ye kıyasla çok daha az internet harcar diye biliyorum.