Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, Endonezyadaki operatörlerin ve video platformlarının altyapısı hücresel veri tasarrufu için optimize edildiğinden Türkiye'ye kıyasla çok daha az internet harcar diye biliyorum.
Bizim orada 5 kişi yan yana gelek çekim gücü düşüyor