• Dün, 22:52:37
    #1
    CS 2 Gelecek Var mı ?
  • Dün, 22:54:08
    #2
    Bir türlü ısınamadım. . . Ancak şans vermediğimden kanaatimce.
  • Dün, 22:54:33
    #3
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir türlü ısınamadım. . . Ancak şans vermediğimden kanaatimce.
    nasıl yani
  • Dün, 22:55:15
    #4
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yani
    Counter-Strike 1.6'dan sonra bir gireyim dedim, maksimum 25 saatim falan vardır, gir > çık / gir > çık . . .

    Bir türlü adapte olamadım, ısınamadım, ancak uzun vade de değildi, zannedersem şans tanınması gereken bir oyundu.
  • Dün, 22:56:53
    #5
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Counter-Strike 1.6'dan sonra bir gireyim dedim, maksimum 25 saatim falan vardır, gir > çık / gir > çık . . .

    Bir türlü adapte olamadım, ısınamadım, ancak uzun vade de değildi, zannedersem şans tanınması gereken bir oyundu.
    anladım hocam bana da hissiyat olarak aynı şeyi veriyor ama valorant dan ban yiyince cs 2 ye yöneldim
  • Dün, 23:02:08
    #6
    noob lazım mı