CS 2 Gelecek Var mı ?
5
●144
- Dün, 22:55:15Counter-Strike 1.6'dan sonra bir gireyim dedim, maksimum 25 saatim falan vardır, gir > çık / gir > çık . . .ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir türlü adapte olamadım, ısınamadım, ancak uzun vade de değildi, zannedersem şans tanınması gereken bir oyundu. - Dün, 22:56:53anladım hocam bana da hissiyat olarak aynı şeyi veriyor ama valorant dan ban yiyince cs 2 ye yöneldimAFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle