Konu
CS 2 Gelecek Var mı ?
Dün, 22:54:33
#3
ysozmen
AFNaNTiK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir türlü ısınamadım. . . Ancak şans vermediğimden kanaatimce.
nasıl yani