Counter-Strike 1.6'dan sonra bir gireyim dedim, maksimum 25 saatim falan vardır, gir > çık / gir > çık . . .
Bir türlü adapte olamadım, ısınamadım, ancak uzun vade de değildi, zannedersem şans tanınması gereken bir oyundu.
anladım hocam bana da hissiyat olarak aynı şeyi veriyor ama valorant dan ban yiyince cs 2 ye yöneldim