ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl yani
Counter-Strike 1.6'dan sonra bir gireyim dedim, maksimum 25 saatim falan vardır, gir > çık / gir > çık . . .

Bir türlü adapte olamadım, ısınamadım, ancak uzun vade de değildi, zannedersem şans tanınması gereken bir oyundu.