Konu
CS 2 Gelecek Var mı ?
Dün, 22:55:15
#4
AFNaNTiK
ysozmen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl yani
Counter-Strike 1.6'dan sonra bir gireyim dedim, maksimum 25 saatim falan vardır, gir > çık / gir > çık . . .
Bir türlü adapte olamadım, ısınamadım, ancak uzun vade de değildi, zannedersem şans tanınması gereken bir oyundu.