Araç tüketim iyi mi kötü mü
10
●332
- 11-06-2026, 20:16:28Merhabalar. Arabadan çok anlamıyorum o yüzden sizlere sormak istedim. 2006 model Fiat palio 1.4 araç yaklaşık 1 ay önce lpg 1173 tl ye tam dolmuştu. Tam depo bitince km kontrol ettim ve 378 km yol yapmış. Km de yanlış hesaplamadıysam 3.02 yakmış. Az, çok, normal mi yakmış merak ettim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
- 11-06-2026, 20:21:14Hocam araçlar az yaksada benzin pahalı x litre bolu 100 yapın cıkan tutarı benzın parasına carpın 1.0 cliom 5,67 civarı yakmakta
- 11-06-2026, 20:27:42EastKan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCevaplarınız için teşekkür ederim. Şehir içi kullanım yazmayı unutmuşum. Ek olarak bir nevi eğitim aracı olarak kullanıldı. 😂 Stop etme, dur kalk vs bol miktardaydı.BuSocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2026, 20:44:38Benim 2001 1.4 el palio da 2.7 civarı yakıyor uzun yolda kent içi girerse yine bu aralara çıkaramrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2026, 22:11:53Bende 98 mısel 1.4 el vardı sıralı sistem yoktu çok yakıyordu kısacası lpg yi su gibi içiyordu
Eğer tek nokta enjeksiyon ise çok yakar sıralı sistem ise yine 3 tl çok.
100 km ye şehir içi 10 litre olarak düşünebilirsiniz şehir dışı 8 leke kadar iner normal sıralı sistemli bir araç tabi lpg