• 11-06-2026, 20:16:28
    #1
    Merhabalar. Arabadan çok anlamıyorum o yüzden sizlere sormak istedim. 2006 model Fiat palio 1.4 araç yaklaşık 1 ay önce lpg 1173 tl ye tam dolmuştu. Tam depo bitince km kontrol ettim ve 378 km yol yapmış. Km de yanlış hesaplamadıysam 3.02 yakmış. Az, çok, normal mi yakmış merak ettim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
  • 11-06-2026, 20:19:26
    #2
    Gayet güzel
  • 11-06-2026, 20:20:07
    #3
    Şehir içi ulaşımda gayet normal hatta az sayılır hocam eğer çok dur kalklı İstanbul trafiğinde yapıldıysa. Trafik yoksa normal akışta da ideal olmuş çok değil.
  • 11-06-2026, 20:21:14
    #4
    Hocam araçlar az yaksada benzin pahalı x litre bolu 100 yapın cıkan tutarı benzın parasına carpın 1.0 cliom 5,67 civarı yakmakta
  • 11-06-2026, 20:21:58
    #5
    hocam ben de 2025 transporter var 2.0 9-10 yakıyor öpüp başınıza koyun
  • 11-06-2026, 20:27:42
    #6
    EastKan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şehir içi ulaşımda gayet normal hatta az sayılır hocam eğer çok dur kalklı İstanbul trafiğinde yapıldıysa. Trafik yoksa normal akışta da ideal olmuş çok değil.
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araçlar az yaksada benzin pahalı x litre bolu 100 yapın cıkan tutarı benzın parasına carpın 1.0 cliom 5,67 civarı yakmakta
    BuSocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben de 2025 transporter var 2.0 9-10 yakıyor öpüp başınıza koyun
    Cevaplarınız için teşekkür ederim. Şehir içi kullanım yazmayı unutmuşum. Ek olarak bir nevi eğitim aracı olarak kullanıldı. 😂 Stop etme, dur kalk vs bol miktardaydı.
  • 11-06-2026, 20:44:38
    #7
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Arabadan çok anlamıyorum o yüzden sizlere sormak istedim. 2006 model Fiat palio 1.4 araç yaklaşık 1 ay önce lpg 1173 tl ye tam dolmuştu. Tam depo bitince km kontrol ettim ve 378 km yol yapmış. Km de yanlış hesaplamadıysam 3.02 yakmış. Az, çok, normal mi yakmış merak ettim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    Benim 2001 1.4 el palio da 2.7 civarı yakıyor uzun yolda kent içi girerse yine bu aralara çıkar
  • 11-06-2026, 21:17:52
    #8
    2005 1,2 palio vardı bizde tüpte yoktu şehir içi 12 litre benzin + yağ yakıyordu ama fena gidiyordu
  • 11-06-2026, 22:11:53
    #9
    Bende 98 mısel 1.4 el vardı sıralı sistem yoktu çok yakıyordu kısacası lpg yi su gibi içiyordu
    Eğer tek nokta enjeksiyon ise çok yakar sıralı sistem ise yine 3 tl çok.
    100 km ye şehir içi 10 litre olarak düşünebilirsiniz şehir dışı 8 leke kadar iner normal sıralı sistemli bir araç tabi lpg