Merhabalar. Arabadan çok anlamıyorum o yüzden sizlere sormak istedim. 2006 model Fiat palio 1.4 araç yaklaşık 1 ay önce lpg 1173 tl ye tam dolmuştu. Tam depo bitince km kontrol ettim ve 378 km yol yapmış. Km de yanlış hesaplamadıysam 3.02 yakmış. Az, çok, normal mi yakmış merak ettim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Benim 2001 1.4 el palio da 2.7 civarı yakıyor uzun yolda kent içi girerse yine bu aralara çıkar