Araç tüketim iyi mi kötü mü - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Araç tüketim iyi mi kötü mü
10
●
332
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Araç tüketim iyi mi kötü mü
1
2
11-06-2026, 23:32:21
#10
Aras21
Şehir içi ortalama 9,7 litre yakmış, iyidir.
12-06-2026, 12:40:36
#11
Ladavaz
Benim Symbol km'de 2.5 TL yakıyor diye üzülüyordum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler