EastKan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şehir içi ulaşımda gayet normal hatta az sayılır hocam eğer çok dur kalklı İstanbul trafiğinde yapıldıysa. Trafik yoksa normal akışta da ideal olmuş çok değil.
ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam araçlar az yaksada benzin pahalı x litre bolu 100 yapın cıkan tutarı benzın parasına carpın 1.0 cliom 5,67 civarı yakmakta
BuSocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben de 2025 transporter var 2.0 9-10 yakıyor öpüp başınıza koyun
Cevaplarınız için teşekkür ederim. Şehir içi kullanım yazmayı unutmuşum. Ek olarak bir nevi eğitim aracı olarak kullanıldı. 😂 Stop etme, dur kalk vs bol miktardaydı.