• 17-10-2009, 22:37:30
    #1
    Arkadaşlar 2010'da össyi atlatıp üniversite kazanmayı hedefliyorum ama olmazsa vakıf üniversitelerinde ufak veya orta bir bursla gitmek istiyorum benim aklıma en çok sabancı ve koç geliyor sizce hangi üniversitenin hangi fakültesi iyidir? Şimdiden öğrenmek araştırmak istiyorum
  • 17-10-2009, 22:44:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mekan olarak Bahçeşehir Üniversitesinin fakültesi 10 numara görünüyor
  • 17-10-2009, 22:47:18
    #3
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    bölüm olarak neyi düşünüyorsun ?
  • 17-10-2009, 22:48:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İstediğin bölüm varsa Yeditepe olabilir Anadolu yakasında sanada yakın
  • 17-10-2009, 22:49:12
    #5
    Arkadaşında dediği gibi Bahçeşehir Üniversitesi mekan olarak ve eğitim olarak kalite bi üniversite. Özellikle Bahçeşehir mimarlık bölümü çok iyi. Tabii Koç ve Sabancı' nın yanında biraz sönük kalıyor ama fiyat/performans olarak iyi :=))
  • 17-10-2009, 22:49:35
    #6
    SHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bölüm olarak neyi düşünüyorsun ?
    Mühendislik olur diye düşünüyorum yazılım, mekatronik veya makine
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeditepe olabilir Anadolu yakasında sanada yakın
    Yeditepe evime çok yakın hemde çok tanıdık var orda okumak zor olur benim için ve lise gibi gelir
    Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mekan olarak Bahçeşehir Üniversitesinin fakültesi 10 numara görünüyor
    Araştırıcam ücretlerini sağol
  • 17-10-2009, 22:52:11
    #7
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    Mühendislik düşünüyorsan Koç, Doğuş ve Sabancı Derim..[Arkadaşlarımda hep böyle derler..Puanın İyi Olursa Teknik üniversiteler mühendislik için daha iyidir!]Başka bölümler İçinde Fatih,Bilgi diyebilirim..Birazda Maddi duruma bakar..Bilkent olabilir bak
  • 17-10-2009, 22:54:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühendislik düşünüyorsan Koç, Doğuş ve Sabancı Derim..[Arkadaşlarımda hep böyle derler..Puanın İyi Olursa Teknik üniversiteler mühendislik için daha iyidir!]Başka bölümler İçinde Fatih,Bilgi diyebilirim..Birazda Maddi duruma bakar..Bilkent olabilir bak
    Fatihe gitmez bu
  • 17-10-2009, 22:54:38
    #9
    SHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühendislik düşünüyorsan Koç, Doğuş ve Sabancı Derim..[Arkadaşlarımda hep böyle derler..Puanın İyi Olursa Teknik üniversiteler mühendislik için daha iyidir!]Başka bölümler İçinde Fatih,Bilgi diyebilirim..Birazda Maddi duruma bakar..Bilkent de olabilir bak
    Maddi durum iyi ama özele çok para harcayıp aileme yük olmak istemem O yüzden devlette yine bölüm tutturabilirim ama istediğim il veya bölüm olmayabilir. Bu nedenle vakıf üniversitelerini araştırmaya başladım asıl amacım lise ile yurtdışına çıkmaktı ama aksaklıklar olunca össnin içinde buldum kendimi
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatihe gitmez bu
    Aynen fatih vs bana uzak olsun ben ünide siyasete karışmak istemiyorum ama züppede olmak istemiyorum tam ortası

    Bu arada konunun diğer arkadaşlarada yararının dokunmasını istiyorum.
    İşte geçen senenin sanırım fiyatları
    Vakıf Üniversiteleri ücretleri cep yakıyor - 17.10.2009 - Gündem - Yeni Şafak