Arkadaşlar 2010'da össyi atlatıp üniversite kazanmayı hedefliyorum ama olmazsa vakıf üniversitelerinde ufak veya orta bir bursla gitmek istiyorum benim aklıma en çok sabancı ve koç geliyor sizce hangi üniversitenin hangi fakültesi iyidir? Şimdiden öğrenmek araştırmak istiyorum