Cem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
19
●2.112
yada iyi bir devlet üniversitesi
Başarılar..Hedefini belirlemelisin..Ondan sonra hedefine ulaşmak için tek gereken günlük ve düzenli olarak çalışmandır.Bende girdim öyle ahım şahım ders çalışmadım.Ama tek yaptığım günlük düzenli olarak 5 saat masamın başında oturmaktı.Şimdide İstanbuldayız.RABBİM bize bu günleride gösterdi inş. sanada gösterir.Tekrardan hakkında hayırlı olması dileğimle.Kolay Gelsin
]

en iyisi teknik devlet üniversite veya sağlam vakıf üniversiteleri
Özelden soğudum şimdi biraz en iyisi çok çalışmak özele gidersem liseden farkı ne olur benim için