orası öyle tabii..koç'ta okuyan 2 arkadaşım var güzel ama onlar burslu gittiler..Devlet üniversitesi içinde mühendislik için teknik üniversitelerden baskasını düşünme..ona göre çalış..

Başarılar..Hedefini belirlemelisin..Ondan sonra hedefine ulaşmak için tek gereken günlük ve düzenli olarak çalışmandır.Bende girdim öyle ahım şahım ders çalışmadım.Ama tek yaptığım günlük düzenli olarak 5 saat masamın başında oturmaktı.Şimdide İstanbuldayız.RABBİM bize bu günleride gösterdi inş. sanada gösterir.Tekrardan hakkında hayırlı olması dileğimle.Kolay Gelsin
[Biraz büyükler gibi mi konuştum ne

]
Haklısın valla ya ben heryerde çalışıyorumda evde çalışma alışkanlığım yok bugünden itibaren adam gibibaşlamak istiyorum
Beykent'e gel hepsinden uygunmuş

yeni bir kampüs yapılıyor ki

dışından 10 numara duruyor ama eğitim nasıldır araştır
Beykent'e indirimde buldumda gelirmiyim büyük ihtimal gelmem heralde

en iyisi teknik devlet üniversite veya sağlam vakıf üniversiteleri
Bilgi veya Bahçeşehir olabilir.
Cem Bilgi'ye gel

Özelden soğudum şimdi biraz en iyisi çok çalışmak özele gidersem liseden farkı ne olur benim için