Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koç duyumlarım kadarıyla çok güzel bir okul ama fiyatıda cep yakıyor yıllık 27 milyar burs alsam %25 olur çokda fiyatıdüşürmezç En iyisi çok çalışıp bursu arttırmak yada iyi bir devlet üniversitesi
orası öyle tabii..koç'ta okuyan 2 arkadaşım var güzel ama onlar burslu gittiler..Devlet üniversitesi içinde mühendislik için teknik üniversitelerden baskasını düşünme..ona göre çalış.. Başarılar..Hedefini belirlemelisin..Ondan sonra hedefine ulaşmak için tek gereken günlük ve düzenli olarak çalışmandır.Bende girdim öyle ahım şahım ders çalışmadım.Ama tek yaptığım günlük düzenli olarak 5 saat masamın başında oturmaktı.Şimdide İstanbuldayız.RABBİM bize bu günleride gösterdi inş. sanada gösterir.Tekrardan hakkında hayırlı olması dileğimle.Kolay Gelsin
[Biraz büyükler gibi mi konuştum ne ]