Mühendislik düşünüyorsan Koç, Doğuş ve Sabancı Derim..[Arkadaşlarımda hep böyle derler..Puanın İyi Olursa Teknik üniversiteler mühendislik için daha iyidir!]Başka bölümler İçinde Fatih,Bilgi diyebilirim..Birazda Maddi duruma bakar..Bilkent olabilir bak