• 15-10-2009, 14:38:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ben bu sene muhasebeye yerleştirildim ek yerleştirmelerde. İnternetten nasıl başvuru yapılacağını bilmiyorum. Deneyim ve tecrube sahibi arkadaşlar yardım ederse sevinirim. http://aofkayit.anadolu.edu.tr/ buraya baktım ama hiçbirşey anlaşılmıyor. İnternetten başvuru ve neler yapacağım hakkında bilgi verirseniz sevinirim. İlgilenen arkadaşlara teşekkürler.
  • 15-10-2009, 14:45:04
    #2
    Öncelikle VakıfBank'a para yatırmanız gerekiyor.
  • 15-10-2009, 15:03:38
    #3
    Yönetici onayı bekliyor
    NarcotiqTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle VakıfBank'a para yatırmanız gerekiyor.

    hocam para yatıracağımı biliyorum ama ne kadar yatıracağım o var. Birde bürodakiler bana internetten başvuru yap dedi. Ben netten nasıl başvuru yapılabileceği hakkında en ufak bir bilgim yok. Bu sene yaptıran veya deneyimli olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim.
  • 15-10-2009, 15:04:00
    #4
    o verdiğin adrese giriceksin. daha sonra alt taraftan öss kayıt bölümüne giricen . oradan gerekli boşlukları dolduracaksın. daha sonra o 2 sayfanın çıktısını alıcaksın. Aldığın çıktılardan elle doldurulcak yerler var. onlarıda doldurcan. 3 adet vesikalık fotoğraf alıcan. 2 sini o kağıda yapıştırcan. birinide paso için. daha sonra diplomanı notere onaylatcan. vakıfbankdan taksiti yatırıp ( 250 civarı bişi olcak 1. taksit) açık öğretim şubene gidiceksin.
    bu kadar şubenin önündeki dershanecilere dikkat et saldırıyorlar
  • 15-10-2009, 15:24:02
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    Tasarimkaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o verdiğin adrese giriceksin. daha sonra alt taraftan öss kayıt bölümüne giricen . oradan gerekli boşlukları dolduracaksın. daha sonra o 2 sayfanın çıktısını alıcaksın. Aldığın çıktılardan elle doldurulcak yerler var. onlarıda doldurcan. 3 adet vesikalık fotoğraf alıcan. 2 sini o kağıda yapıştırcan. birinide paso için. daha sonra diplomanı notere onaylatcan. vakıfbankdan taksiti yatırıp ( 250 civarı bişi olcak 1. taksit) açık öğretim şubene gidiceksin.
    bu kadar şubenin önündeki dershanecilere dikkat et saldırıyorlar

    Allah razı olsun

    dershanecileri biliyorum. Bugün karşılaştık telefon istediler yanlış verdim dershaneciler birde 40 yaşında konuşmayı bilmeyen adamlar. kim bunlara bakıpta dershaneye gider anlamış değilim insan bir iki tane konuşmasını bilen hatun koyar
  • 15-10-2009, 15:27:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bende kayıt yaptırdım şubenin önünde kitapçılar vardı abi gelin içerde kitaplarımız var çantada veririz dediler yok gelmez dedikçe bir kolumdan biri bir kolumdan diğeri çekiştirdiler az kalsın ikiye bölünüyodum
  • 15-10-2009, 15:27:11
    #7
    Kayıt yenilemeler hakkında bilgisi olan var mı ?
  • 15-10-2009, 16:33:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    @ salvo_wm

    msn adresini pm atarsan bu akşam beraber kayıt yapabiliriz. Ben yaptım 2 hafta önce. Yardımcı olabilirim.
  • 15-10-2009, 16:49:14
    #9
    Önlisans bitirdikten sonra Açıköğretime geçiş kaydı hakkında bilgisi olan?