Aöf Kayıt Nasıl Yapılıyor ?
8
●657
- 15-10-2009, 14:38:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar ben bu sene muhasebeye yerleştirildim ek yerleştirmelerde. İnternetten nasıl başvuru yapılacağını bilmiyorum. Deneyim ve tecrube sahibi arkadaşlar yardım ederse sevinirim. http://aofkayit.anadolu.edu.tr/ buraya baktım ama hiçbirşey anlaşılmıyor. İnternetten başvuru ve neler yapacağım hakkında bilgi verirseniz sevinirim. İlgilenen arkadaşlara teşekkürler.
- 15-10-2009, 15:03:38Yönetici onayı bekliyorNarcotiqTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam para yatıracağımı biliyorum ama ne kadar yatıracağım o var. Birde bürodakiler bana internetten başvuru yap dedi. Ben netten nasıl başvuru yapılabileceği hakkında en ufak bir bilgim yok. Bu sene yaptıran veya deneyimli olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim. - 15-10-2009, 15:04:00o verdiğin adrese giriceksin. daha sonra alt taraftan öss kayıt bölümüne giricen . oradan gerekli boşlukları dolduracaksın. daha sonra o 2 sayfanın çıktısını alıcaksın. Aldığın çıktılardan elle doldurulcak yerler var. onlarıda doldurcan. 3 adet vesikalık fotoğraf alıcan. 2 sini o kağıda yapıştırcan. birinide paso için. daha sonra diplomanı notere onaylatcan. vakıfbankdan taksiti yatırıp ( 250 civarı bişi olcak 1. taksit) açık öğretim şubene gidiceksin.
bu kadar
şubenin önündeki dershanecilere dikkat et
saldırıyorlar
- 15-10-2009, 15:24:02Yönetici onayı bekliyorTasarimkaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun
dershanecileri biliyorum. Bugün karşılaştık telefon istediler yanlış verdim
dershaneciler birde 40 yaşında konuşmayı bilmeyen adamlar. kim bunlara bakıpta dershaneye gider anlamış değilim
insan bir iki tane konuşmasını bilen hatun koyar
- 15-10-2009, 16:49:14Önlisans bitirdikten sonra Açıköğretime geçiş kaydı hakkında bilgisi olan?
şubenin önündeki dershanecilere dikkat et
saldırıyorlar