o verdiğin adrese giriceksin. daha sonra alt taraftan öss kayıt bölümüne giricen . oradan gerekli boşlukları dolduracaksın. daha sonra o 2 sayfanın çıktısını alıcaksın. Aldığın çıktılardan elle doldurulcak yerler var. onlarıda doldurcan. 3 adet vesikalık fotoğraf alıcan. 2 sini o kağıda yapıştırcan. birinide paso için. daha sonra diplomanı notere onaylatcan. vakıfbankdan taksiti yatırıp ( 250 civarı bişi olcak 1. taksit) açık öğretim şubene gidiceksin.
bu kadar

şubenin önündeki dershanecilere dikkat et

saldırıyorlar